Wczytuję dane...
FAQ

FAQ (ang. Frequently Asked Questions) – zbiory często zadawanych pytań i odpowiedzi na nie, mające na celu udzielenie danemu użytkownikowi serwisu internetowego pomocy bez konieczności angażowania do tego jakichkolwiek osób.

Czy warto się rejestrować?

Tak. Z rejestracji wynika wiele korzyści. Przede wszystkim ułatwia ona zakupy. Nie trzeba ciągle wypełniać formularzy z adresem dostawy, danych do faktury i kilku innych informacji. Zarejestrowani klienci mają także podgląd do całej historii zamówień oraz koszyka, a dodatkowo obejmuje ich program lojalnościowy oraz różne akcje promocyjne. Zapewniamy, że po rejestracji Państwa dane są bezpieczne i nie przekazujemy ich innym firmom. Powierzone przez Państwa dane osobiste służą jedynie nam do obsługi Państwa zamówień. Więcej szczegółów w Polityce Prywatnosci i Regulaminie sklepu.

Co to jest Newsletter i czy warto się do niego zapisac?

Newsletter, to bardzo dobra forma naszego kontaktu z klientami. Poprzez niego otrzymują Państwo na swoją skrzynkę mailową bieżące informacje ze sklepu odnośnie nowości, promocji, ciekawych ofert, bonusów, bonów rabatowychi wielu innych ciekawaostek związanych z funkcjonowaniem sklepu. Zapewniamy, że szanujemy Państwa objętość skrzynek mailowych, dlatego nasze informacje są wysyłane tylko, kiedy uznajemy, że warto je Państwu przekazać. Prosimy się nie obawiać, nasz Newsletter nie jest spamem.

 Jak mogę się z Państwem kontaktować?

Jest kilka form kontaktu z nami. Można zadawać pytania klikając ikonę "Zapytaj o produkt", można do nas pisać maila (aktualne adresy są zawsze podane w stopce oraz na stronie Kontakt) oraz zadzwonić. W przypadku obsługi zleceń można do nas wysyłać maile także z poziomu Panelu Klienta. Zawsze staramy się udzielić jak najszybciej odpowiedzi, ale prosimy o wyrozumiałość, poniewaź odpowiadamy w kolejności zapytań i czasmi nie jestesmy w stanie reagować od ręki. Kontakt telefoniczny może być także najwolniejszą formą odpowiedzi, ponieważ często nasza linia może być zajęta. Zgłoszenia mailowe nie umkna nam.

Czy mogę wymienić produkt?

Nie, wymiana produktu nie jest możliwa. Produkty podlegają wymianie tylko w sytuacji gdy został wysłany błędny rozmiar lub produkt jest uszkodzony. Podajemy te dane w par. 14 pkt. 1  regulaminu sklepu.

Czy przyjmujemy zwroty?

Wymianie podlegają jedynie produkty uszkodzone, o których nabywca powinien poinformować sklep w ciągu 24 h po odebraniu przesyłki. 

Jakie Są Sposoby Płatności?

- Aktualnie można płacić poprzez szybkie płatności PayU, przelewem bankowym oraz za pobraniem przy odbiorze. Cały czas pracujemy nad wdrożeniem kolejnych możliwości płatności za towar. W najbliższych planach jest uruchomienie usług Przelewy24, kartami płatniczymi i PayPal.

Jaki jest czas dostawy?

Czas dostawy zależy od kraju docelowego, dla Polski wynosi on do kilku dni roboczych. Przykładowe kraje Europy KRAJ CZAS DOSTAWY Niemcy 2- 3 dni, Francja 2- 3 dni, Holandia 2- 3 dni, Czechy 2- 3 dni, Słowacja 2- 3 dni, Wielka Brytania 2- 3 dni. Szczegółowe informacje są dostępne na stronie "Czas dostawy"

Jaki jest koszt przesyłki?

Koszt przesyłki zależy od wielkości zamówienia, kraju przeznaczenia oraz wybranej opcji kurierskiej. Aktualny koszt wysyłki można zawsze podejrzeć w Koszyku. Po dodaniu produktów, opcji płatności i sposobu dostawy wyświetli się aktualny koszt. Przy większych zakupach nasza firma pokrywa koszty przesyłki. Informację taką przekazujemy poprzez Newsletter.

Czy możliwy jest darmowy koszt przesyłki?

Tak, udzielamy takiego rabatu przy określonych kwotach zakupów.  Informację od jakiej wartości zamówienia przesyłkę pokrywamy my przekazujemy poprzez Newsletter, dlatego warto się do niego zapisać. O darmowym koszcie przesyłki dowiecie się Państwo także przy składaniu zamówienia oraz w koszyku.

Czy można łączyć zamówienia?

Tak, można łączyć kilka zamówień w jedno większe aby koszt za przesyłkę zamówienia był jeden. Proszę mieć na uwadze, że wydłuża to czas realizacji zamówienia, dlatego sugerujemy łączyć zamówienia do 24h od momentu złożenia zamówień. W celu połączenia zamówień proszę o kontakt poprzez e-mail (sklep@amelson.pl) lub telefonicznie powołując się na numery zamówień.

Czy można towar odebrać w siedzibie sklepu?

Prowadzimy TYLKO i WYŁĄCZNIE sprzedaż on-line. Nie posiadamy w naszej siedzibie wzorcowni, ani przymierzalni. Prowadzimy sprzedaż wysyłkową, ponieważ część towarów jest do Państwa wysyłanych bezpośrednio od producentów w celu skrócenia czasu realizacji. Dzięki takim rozwiązaniom jesteśmy w stanie dostarczyć szeroką gamę produktów i rozmiarów dla każdego. Nasza siedziba nie posiada także typowego dla sklepów punktu sprzedaży, ponieważ jest magazynem, w którym odbywa się pakowanie przesyłek i nadawanie ich kurierami. Przebywanie na terenie magazynu nie jest bezpieczne dla postronnych osób, dlatego jedyną formą jest dostarczenie zamówionego towaru bezpośrednio na wskazany adres przez klienta.